W piątek 5 października 2018. w Biurze Tłumaczeń VEROLING wystartowała nowa promocja pod nazwą „Miesiąc Hiszpański”. Niezależnie od tego, czy Twoja firma dopiero wchodzi na rynek hiszpański, czy też kontynuuje ekspansję, nasza akcja promocyjna ułatwi Ci eksport towarów i usług do Hiszpanii.

Sagrada Famailia Barcelona Miesiąc Hiszpański promocja

Szybka nawigacja:

1. Eksport do Hiszpanii
2. O języku hiszpańskim
3. „Miesiąc Hiszpański”: nadszedł czas, by zwiększyć eksport towarów i usług do Hiszpanii!
4. Jak skorzystać z promocji „Miesiąc Hiszpański”
5. Przydatne odnośniki

Postaw na eksport towarów i usług do Hiszpanii.

O atrakcyjności kraju może świadczyć fakt, że Hiszpania plasuje się na 5 miejscu jako miejsce lokalizacji inwestycji w Unii Europejskiej i na szóstym jako kraj-inwestor, jak podaje Departament Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju w informacji o stosunkach gospodarczych z Polską.

Polska aktywnie uczestniczy w wymianie handlowej z Hiszpanią. Według danych Głównego Urzędu Statytycznego, w 2016 roku Hiszpania zajmowała 9 miejsce w eksporcie i 11 miejsce w imporcie Polski ogółem.  Wyżej wspomniany DWM informuje natomiast, że na polski eksport towarów do Hiszpanii składają się  głównie wyroby przemysłu elektromaszynowego, wyroby przemysłu chemicznego, artykuły rolno spożywcze, wyroby metalurgiczne i wyroby różne.

Struktura importu z Hiszpanii do Polski prezentuje się następująco: wyroby przemysłu elektromaszynowego, artykuły rolno-spożywcze, wyroby przemysłu chemicznego, wyroby metalurgiczne, wyroby przemysłu lekkiego.

Znaczącymi inwestorami z Polski na rynku hiszpańskim są między innymi Asseco Poland S.A, XTB, Kruk S.A, Selena Co S.A, Solaris Bus and Coach, Amica Electrodomesticos S.L.

Szanse eksportowe dla siebie powinny upatrywać firmy z sektora elektromaszynowego oferujące pojazdy i części samochodowe (m.in. silniki, fotele samochodowe, koła, opony, poduszki powietrzne, amortyzatory). Pozostałe sektory obejmują takie produkty, jak leki, produkty rolno-spożywcze, kable, półprodukty z żelaza, artykuły higieniczne, papierosy czy meble drewniane.

Eksport do Hiszpanii ułatwia również fakt, że Polska jest członkiem Unii Europejskiej.

O języku hiszpańskim

Język hiszpański (hiszp. idioma español, castellano)  należy do rodziny romańskiej języków indoeuropejskich. Język ten plasuje się na drugim miejscu najpowszechniej używanych języków na ziemi. Posługuje się nim ponad półtora miliarda ludzi na świecie. Na alfabet hiszpański składa się 26 liter alfabetu łacińskiego, dodatkowej litery ñ oraz dwóch grup literowych ch i ll. Pojawia się również znacznik rr odpowiadający odrębnemu fenomowi, /r/ i nie zalicza się go do odrębnych znaków alfabetu.

 

„Miesiąc Hiszpański”: nadszedł czas, by zwiększyć eksport towarów i usług do Hiszpanii!

Biuro Tłumaczeń VEROLING świadczy wsparcie przy dokumentacji i treściach multimedialnych polskich przedsiębiorstw, które trafiają do zagranicznych urzędów, dystrybutorów oraz użytkowników końcowych. Dobrym przykładem jest tłumaczenie z języka i na język hiszpański dokumentacji technicznej, patentów, tworzenie kampanii promocyjnych w Internecie, prasie, radiu i telewizji.

Akcja promocyjna „Miesiąc Hiszpański” ma na celu uświadomienie firmom eksportowym możliwości związanych z eksportem towarów i usług do Hiszpanii— kraju pełnego radości, ludzi naładowanych słońcem, bogatej kultury, paelli, sangrii i głośnych śpiewów.

Decydując się na eksport towarów i usług do Hiszpanii, bez wahania wybierz usługi tłumaczeniowe VEROLING.
Wszyscy współpracownicy naszej firmy to dyplomowani specjaliści posiadający bogate doświadczenie. Każdy tekst przeznaczony na rynek hiszpański poddawany jest edycji i korekcie. Jeżeli chodzi o jakość tłumaczenia na język hiszpański, nie ma tu miejsca na przypadek.

W okresie promocyjnym trwającym od 5 do 31 października 2018 roku pomożemy firmom uporządkować dokumentację (stworzymy od podstaw lub ujednolicimy istniejące glosariusze firmowe, dokonamy analizy lingwistycznej strony firmowej oraz wszelkich materiałów wykonanych przez inne biuro tłumaczeń), jak również przygotować spójną politykę lingwistyczną uwzględniającą bieżący plan eksportowy i strategię rozwoju firmy.

Zamawiając 2 dowolne usługi, drugą tańszą otrzymasz z rabatem 12% (a stali klienci — 17%) w porównaniu do stawek cennikowych!

Promocja „Miesiąc Hiszpański” w VEROLING obejmuje wszystkie świadczone przez naszą firmę usługi tłumaczeniowe w kombinacjach język polski/angielski«»język hiszpański«»język polski/angielski, ze szczególnym uwzględnieniem poniższych:

  • tłumaczenia dokumentacji technicznej
  • transkrypcja plików multimedialnych (zarówno tych powstałych w języku hiszpańskim, jak i w opcji z tłumaczeniem nagrań audio i wideo na język hiszpański)
  • przygotowanie i tłumaczenie napisów w języku hiszpańskim do filmów promocyjnych
  • tłumaczenie i lokalizacja stron www na język hiszpański
  • usługa tłumaczenia ustnego z/na język hiszpański (w tym wyjazd tłumacza do Hiszpanii)
    • tłumaczenia ustne z i na język hiszpański (synchroniczne i konsekutywne)
    • usługi przewodnika hiszpańskiego podczas wyjazdów biznesowych i wycieczek
  • tworzenie kampanii promocyjno-reklamowych oraz prowadzenie kont na Twitterze/stron na Facebooku w kilku językach, w tym po hiszpańsku
  • kampanie reklamowe Google AdWords i Facebook w języku hiszpańskim
  • przygotowanie do druku materiałów marketingowych, tłumaczenie książek i innych publikacji z i na język hiszpański
  • tworzenie tekstów marketingowych i reklamowych w języku hiszpańskim

Wszystko na czas i w wykonaniu najlepszych dyplomowanych specjalistów.

Jak skorzystać z promocji „Miesiąc Hiszpański”

  • Wybierz interesującą Cię usługę lingwistyczną;
  • Prześlij swoje zapytanie o wycenę usługi, korzystając z modułu „Wycena”;
  • Wpisz w formularzu specjalny kod rabatowy #20181005HOLA. Wkrótce po otrzymaniu zapytania o wycenę otrzymasz od nas kosztorys;
  • Gotowe!

Eksport do Hiszpanii/import z Hiszpanii: przydatne odnośniki

Miesiąc Hiszpański w VEROLING
Nie ma jeszcze ocen.

Rozmiar
Kontrast