Blog (Alternative Layout)

Koronawirus SARS-CoV-2 stwarza szanse dla polskiego biznesu

Koronawirus SARS-CoV-2 szybkim krokiem wkracza do coraz to nowszych zakątków świata. Wstrząsnąwszy światową gospodarką, zaburzywszy politykę monetarną, rzuca na kolana indeksy giełdowe, fabryki i łańcuchy dostaw. Kwarantanna, kontrole na granicach, zamknięta przestrzeń powietrzna, centra handlowe, instytucje kultury, kawiarnie i restauracje. Uważany przez niektórych wręcz za alternatywę dla wojny światowej, koronawirus wystawia na próbę przedsiębiorców, ale też […]

Zagrożenie COVID-19 działania antykryzysowe praca Biura Tłumaczeń VEROLING komunikat

Z uwagi na rozprzestrzeniający się w szybkim tempie koronawirus SARS-CoV-2, który wywołuje chorobę o nazwie COVID-19 i w związku z zagrożeniem epidemią w Europie uprzejmie informujemy, iż Biuro Tłumaczeń VEROLING wdrożyło szereg usprawnień, aby zminimalizować ryzyko zakażenia CoViD-19 wśród naszych pracowników, klientów oraz kontrahentów i uniknąć odium w warunkach wzmożonego zapotrzebowania na usługi tłumaczeniowe, zachowując […]

Język chiński rzadko wybierany jest do nauki, jednak już dawno wspiął się na poziom o światowym znaczeniu. Według najnowszych danych językiem chińskim posługuje się około 1,3 miliardów ludzi na całym świecie, czyli prawie 1/5 ludności Ziemi. Większość z nich mieszka w Chinach (lub ChRL), Singapurze, Tajwanie, Filipinach oraz innych krajach, gdzie znajdują się społeczności Chińczyków. […]

Oprócz odpowiednich uprawnień oraz kompetencji językowych i merytorycznych, tłumacz przysięgły powinien być osobą wiarygodną, dokładną i sumienne wykonującą swoją pracę. Myśląc, jak wybrać dobrego tłumacza przysięgłego, powinniśmy pamiętać, że tzw. tłumaczenie przysięgłe (poprawna nazwa: tłumaczenie uwierzytelnione/poświadczone) w założeniu ma dawać gwarancję zachowania całkowitej wierności tłumaczonego tekstu. Podpowiadamy na jakie aspekty zwrócić uwagę przy wyborze dobrego […]

Promocja twojej marki i biznesu na rynkach zagranicznych wiąże się z różnorakimi problemami, z którymi, wcześniej czy później będziesz musiał się zmierzyć. Gdy tylko przystąpisz do planowania strategii dotyczącej rozszerzenia swojej działalności na międzynarodowe wody, szybko okaże się, że po wyborze regionu, kolejnym krokiem będzie dostosowanie oferty do jego warunków i odbiorców. W każdym przypadku […]

Rozmiar
Kontrast
Copy link
Powered by Social Snap