Młodszy specjalista ds. marketingu

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2018 r. Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku młodszy specjalista ds. marketingu

Oferta pracy w Biurze Tłumaczeń VEROLING: Młodszy specjalista ds. marketingu

Cześć! To ja – Twój VEROLING! Jestem zawsze obok, gdy ktoś odczuwa barierę językową. Dzięki mnie nauczysz się rozumieć potrzeby klienta i znajdować wyjście z każdej nietypowej sytuacji.
Osiągniemy razem sukces, jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, przywiązującą uwagę do szczegółów, a ponadto chcącą stale się rozwijać i dobrze zarabiać!

Dołączając do nas jako młodszy specjalista ds. marketingu będziesz miał(-a) możliwość zaangażowania się w prestiżowe projekty, których realizacja zapewni lepszą komunikację i zrozumienie.

Oferujemy długotrwałą współpracę. Wymagania i opis zadań znajdują się poniżej.

Obowiązki młodszego specjalisty ds. marketingu:

  • Dealing with RSS and newsletters (Polish and English language)
  • Establishing new winning marketing initiatives at VEROLING
  • Familiar with SEO best practices
  • Ensuring consistency of VEROLING Websites
  • Making customer focused decisions
  • Developing marketing strategies as well as far-reaching plans on promoting the company
  • Formulate, direct and coordinate marketing activities and policies to promote translation services through the most effective advertising tools
  • Participating and representing VEROLING in various trade shows and conferences
  • Compiling presentations describing the linguistic services offered by VEROLING
  • Ensuring sales and profitability with the help of sales forecasting and strategic planning
  • Analyzing general industry development and trends
  • Initiating research studies with further analysis of the findings

Praca na stanowisku: młodszy specjalista ds. marketingu

młodszy specjalista ds. marketingu

Jeden obrazek zamiast 1000 słów ;)

Wymagania:

  • Umiejętność pracy indywidualnej
  • Efektywne zarządzanie czasem oraz zdolność do analizy i realizacji wyznaczonych zadań
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, marketing,
  • Gotowość do skutecznej nauki nowych zagadnień
  • Doskonała znajomość języka polskiego (!!!) oraz angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra znajomość mechanizmów promocji Facebook Ads, YouTube Ads, Google AdWords
  • Doświadczenie w zarządzaniu zasobami cyfrowymi
  • Odpowiedzialność i umiejętność wyznaczania priorytetów
  • Kreatywność i zdolność do znajdowania niestandardowych rozwiązań
  • Mile widziana jest znajomość alfabetów oraz języków innych niż angielski

Oferujemy:

  • kapitalny wielojęzyczny zespół, wspaniała atmosfera i wsparcie w firmie będącej liderem w swojej branży
  • NIE KORPO! :) Możliwość dotarcia z dobrymi pomysłami do przełożonych
  • wymiar etatu dostosowany do Twoich potrzeb (½, ⅔, ¾, pełny wymiar) oraz możliwość pracy zdalnej
  • atrakcyjne wynagrodzenie + nagrody okresowe adekwatne do wkładu pracy i wskaźników personalnej efektywności (KPI)
  • stały upgrade siebie na danym stanowisku: pakiet szkoleń, dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoringu, literatury branżowej, najnowszego oprogramowania i innych zasobów
  • dobrze skomunikowana, a zarazem zielona części krakowskiego Podgórza
  • nowoczesne wyposażenie stanowiska pracy oraz telefon służbowy z dużym pakietem danych na start
  • miejsce parkingowe i stojak na rowery
  • możliwość skorzystania z karty Multisport, pakietów prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • paczki świąteczne, bilety do kina i teatru
  • wyjazdy integracyjne oraz impreza karnawałowa
  • program pożyczek i zapomóg
  • programy rabatowe i bonusy od firmy i jej partnerów
  • nagrody za polecenia w programie referencyjnym VEROLING
  • miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • nielimitowana kawa, napoje i owoce każdego dnia

VEROLING jako pracodawca

firmaBiuro Tłumaczeń VEROLING jako pracodawca relacje inwestorskie partnerzy klienci

  • Dajemy równe szanse
  • Organizujemy praktyki i programy stażowe
  • Monitorujemy satysfakcję z pracy
  • Słuchamy pomysłów pracowników i wdrażamy najlepsze

Jak aplikować na stanowisko: młodszy specjalista ds. marketingu

Prosimy o wysłanie szczegółowego CV wraz z wyjątkowym listem motywacyjnym (obydwa dokumenty w j.angielskim):

Prosimy o umieszczenie w swojej aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” oraz numeru referencyjnego: Ref.: 2018_VPL_JMM.

Skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy odpowiadają powyższym kryteriom i nadeślą poprawnie wypełnione dokumenty.

Młodszy specjalista ds. marketingu
Ocena: 5 (100%) na podstawie 4 ocen(y).

Rozmiar
Kontrast