VEROLING rzuca wyzwanie limitom. W piątek 25 sierpnia 2017 r. rozpoczyna się nowa akcja promocyjna Biura Tłumaczeń VEROLING pod nazwą „Tydzień holenderski”. Promocja stanowi kontynuację popularnej kampanii #NAJLEPSZYMOMENT, która ma za zadanie ułatwić polskim firmom rozwój sprzedaży za granicą. W ten sposób VEROLING wspiera eksport do Holandii i Belgii, a dodatkowo obejmuje inne kraje holenderskojęzyczne.

tłumaczenia tłumacz z polskiego angielskiego niemieckiego na holenderski niderlandzki z holenderskiego na polski Akcja promocyjna „Tydzień holenderski” eksport do Holandii i Belgii

O języku holenderskim

Język holenderski (język niderlandzki; belgijska odmiana: język flamandzki) jest językiem, którym posługuje się około 27 milionów ludzi. Jest on językiem urzędowym w Holandii, Belgii, Surinamie i na dawnych Antylach Holenderskich. Jest on podobny do języka niemieckiego z powodu ich wspólnych korzeni.

Ekspansja na rynki posługujące się językiem holenderskim

Dzięki wysoce rozwiniętej infrastrukturze morskiej i dogodnemu położeniu geograficznemu eksport do Holandii jest bardzo atrakcyjnym przedsięwzięciem. Wystarczy dodać do tego doskonale rozwiniętą infrastrukturę transportową, zarówno lotniczą, samochodową, jak i kolejową, i znamy powód, dla którego Holandia jest określana przez niektórych mianem „bramy do Europy”. Jest to jeden z rynków, na którym eksport z Polski notuje stały wzrost.

Belgia jest natomiast bardzo ważnym partnerem handlowym Polski już od wielu lat. Codziennie ludzie odpowiedzialni za eksport do Belgii i marketing realizują plan firmy dotyczący rozwoju eksportu. Składają się na to kampanie reklamowe, pozyskiwanie nowych klientów, udział w przetargach i na wiele innych sposobów.

VEROLING świadczy wsparcie, gdy dokumentacja i treści multimedialne rodzimego przedsiębiorstwa trafiają do urzędów zagranicznych, dystrybutorów, użytkowników końcowych. Przykładem może być tłumaczenie dokumentacji technicznej i patentów, rozliczanie dotacji unijnych, akcje promocyjne w języku holenderskim/flamandzkim/niderlandzkim w prasie, radiu i telewizji, serwisach społecznościowych i wyszukiwarkach.

„Tydzień holenderski” – nie przegap okazji na eksport do Holandii!

Akcja promocyjna „Tydzień holenderski” ma na celu zarówno pokazanie firmom możliwości, jakie daje eksport do krajów holenderskojęzycznych, jak i popularyzację usług lingwistycznych ułatwiających pozyskanie zapytania od nowego klienta na ww. rynkach. Dzięki nam będziesz pewien, że wszystkie dokumenty, które musisz złożyć w obcym języku, są wypełnione poprawnie oraz, że nie nastąpi żadne nieporozumienie między Tobą a klientem.

W okresie promocyjnym trwającym od 25.08 do 1.09.2017 r. nowi klienci otrzymują specjalną pomoc w uporządkowaniu dokumentacji (stworzenie lub ujednolicenie firmowego glosariusza, audyt korporacyjnej strony internetowej w języku holenderskim/flamandzkim/niderlandzkim oraz innych materiałów wykonanych przez inne biuro tłumaczeń), jak również przygotowanie spójnej polityki lingwistycznej w oparciu o bieżące potrzeby i plany eksportowe przedsiębiorstwa.
Zamawiając 2 dowolne usługi, drugą tańszą otrzymasz z rabatem 5% (a stali klienci — 7%) w porównaniu do stawek cennikowych! Promocja „Tydzień holenderski” w VEROLING obejmuje następujące wszystkie usługi tłumaczeniowe.

Jak skorzystać z promocji „Tydzień holenderski”

  1. Wybierz interesującą Cię usługę tłumaczeniową;
  2. Prześlij dokumenty do wyceny, klikając poniższy przycisk „Darmowa wycena”;
  3. Wpisz w formularzu specjalny kod rabatowy #20170825GOEDEDAG. Wkrótce po otrzymaniu zapytania o wycenę otrzymasz kosztorys;
  4. Gotowe!
Akcja promocyjna „Tydzień holenderski” wspiera eksport do Holandii
Ocena: 5 (100%) na podstawie 14 ocen(y).
Rozmiar
Kontrast