W poniedziałek 24 lipca wystartowała nowa akcja promocyjna Biura Tłumaczeń VEROLING pod nazwą „Tydzień niemiecki”. Zgodna z najnowszymi trendami, ma za zadanie ułatwić przedsiębiorstwom rozwój sprzedaży i eksportu na rynek Niemiec i innych krajów niemieckojęzycznych.

Tydzień język niemiecki tłumaczenia z języka niemieckiego biuro tłumaczeń

Ekspansja na rynki niemieckojęzyczne

Na co dzień specjalista ds. marketingu albo menedżer eksportu do krajów niemieckojęzycznych realizują plan rozwoju eksportu. Robią to poprzez kampanie marketingowe, aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, udział w procedurach przetargowych i in.
VEROLING świadczy wsparcie, gdy dokumentacja i treści multimedialne rodzimego przedsiębiorstwa trafiają do urzędów zagranicznych, dystrybutorów, użytkowników końcowych. Przykładem może być tłumaczenie dokumentacji technicznej i patentów, rozliczanie dotacji unijnych, niemieckojęzyczne akcje promocyjne w prasie, radiu i telewizji, serwisach społecznościowych i wyszukiwarkach.

„Tydzień niemiecki” – #najlepszymoment na aktywne działania!

Akcja promocyjna „Tydzień niemiecki” ma na celu zarówno pokazanie firmom możliwości, jakie daje eksport do krajów niemieckojęzycznych, jak i popularyzację usług lingwistycznych ułatwiających pozyskanie zapytania od nowego klienta na ww. rynkach.

W okresie promocyjnym trwającym od 24.07. do 30.07. nowi klienci otrzymują specjalną pomoc w uporządkowaniu dokumentacji (stworzenie lub ujednolicenie firmowego glosariusza, audyt korporacyjnej strony internetowej w języku niemieckim oraz innych materiałów wykonanych przez inne biuro tłumaczeń), jak również przygotowanie spójnej polityki lingwistycznej w oparciu o bieżące potrzeby i plany eksportowe przedsiębiorstwa.

Zamawiając 2 dowolne usługi drugą tańszą otrzymasz z rabatem 5% (a stali klienci — 7%) w porównaniu do stawek cennikowych! Promocja „Tydzień Niemiecki” w VEROLING obejmuje następujące usługi:

  • tłumaczenie strony internetowej na język niemiecki (możliwa lokalizacja pod Niemcy, Austrię, Szwajcarię);
  • przygotowanie sloganów i tekstów reklamowych w języku niemieckim;
  • tłumaczenia techniczne dokumentów (instrukcje obsługi urządzeń; wykresy, diagramy, wzory, rysunki, schematy; wnioski o dotacje, wnioski patentowe i in.)
  • korekta i redagowanie tekstów w języku niemieckim;
  • uzyskanie klauzuli apostille (dokumenty przeznaczone do obrotu prawnego w Niemczech, Austrii i Szwajcarii);
  • niemieckojęzyczne kampanie PPC i CPC;
  • audyt strony niemieckojęzycznej pod kątem SEO;
  • pozycjonowanie strony internetowej w Niemczech, Austrii i Szwajcarii;
  • DTP: skład komputerowy i łamanie (książki, broszury, ulotki przeznaczone na rynek niemieckojęzyczny)
  • voice-over w języku niemieckim (nakładanie głosu lektora);
  • transkrypcja nagrań audio i wideo.

Jak skorzystać z promocji „Tydzień niemiecki”

  1. Wybierz interesującą Cię usługę tłumaczeniową;
  2. Prześlij dokumenty do wyceny, korzystając z formularza „Wycena”;
  3. Wpisz w formularzu specjalny kod rabatowy #20170724_NAJMOMENT. Wkrótce po otrzymaniu zapytania o wycenę otrzymasz kosztorys;
  4. Gotowe!

Język niemiecki: krótka notka biura tłumaczeń

Język niemiecki będący językiem filozofii i poezji, cechuje pragmatyzm i racjonalizm. Wykorzystywany przez prawie 130 milionów ludzi w Europie, Ameryce oraz Afryce, stanowi język ojczysty dla 105 mln osób osób. Ze względu na znakomicie rozwinięte gospodarki krajów niemieckojęzycznych, język niemiecki uważany jest za język europejskiego biznesu.

Standardowy język niemiecki (Standard Hochdeutsch) opiera się na Biblii Marcina Lutra, która z kolei oparta jest się na języku mówionym używanym w Górnej Saksonii i Turyngii. Język niemiecki stanowi język urzędowy w takich krajach jak Austria, Belgia, Liechtenstein, Luksemburg, Niemcy, Szwajcaria. Odgrywa ważną rolę w innych krajach i poszczególnych ich prowincjach: Namibia (język narodowy), Watykan (oficjalny język Gwardii Szwajcarskiej), poszczególne regiony Włoch, Francji, Polski oraz Słowacji. Unia Europejska traktuje język niemiecki jako oficjalny i roboczy.

Jeżeli chodzi o najczęściej używane języki świata, niemiecki zajmuje 10. miejsce pod kątem popularności w Internecie. Co roku 15-18 milionów ludzi zaczyna uczyć się języka niemieckiego, a co dziesiąta książka ukazuje się właśnie w języku Goethego.

Summary
Event
Tydzień niemiecki
Location
Cała Polska,
Starting on
24/07/2017
Ending on
30/07/2017
Description
Akcja promocyjna „Tydzień niemiecki” ma na celu zarówno pokazanie firmom możliwości, jakie daje eksport do krajów niemieckojęzycznych, jak i popularyzację usług lingwistycznych ułatwiających pozyskanie zapytania od nowego klienta na ww. rynkach.
Rozmiar
Kontrast