We wtorek 17 października 2017 r. w Biurze Tłumaczeń VEROLING wystartowała nowa promocja pod nazwą „Tydzień tłumaczenia na turecki”. Niezależnie od tego, czy Twoja firma dopiero wchodzi na rynek turecki, czy też kontynuuje ekspansję, nasza akcja promocyjna ułatwi Ci eksport towarów i usług do Turcji.

przykłady udanych promocji kampania promocyjna tydzień duński certyfikat jak prawidłowo rozpocząć sprzedaż eksport towarów usług do Turcji wymogi prawne dokumenty 2017 2018 handel Turcja cała opłaty umowa z kontrahentem tureckim forma

Szybka nawigacja:

1. Eksport do Turcji
2. O języku tureckim
3. „Tydzień turecki”: nadszedł czas, by zwiększyć eksport towarów i usług do Turcji!
4. Jak skorzystać z promocji „Tydzień turecki”
5. Przydatne odnośniki

Postaw na eksport towarów i usług do Turcji — członka G20

Według danych Międzynarodowego Funduszu Walutowego turecka gospodarka jest 15. na świecie pod względem PKB mierzonego parytetem siły nabywczej (PPP).
Głównymi importerami tureckich towarów i usług są Niemcy, Wielka Brytania, Irak, USA i Włochy. Eksport do Turcji zdominowały Chiny, Niemcy, Rosja i USA.

Jeżeli chodzi o nasz kraj, Polska zajmuje 18. pozycję wśród tureckich partnerów (import) oraz 21. miejsce dla tureckiego kierunku eksportu. Współpraca pomiędzy krajami ma charakter zdecydowanie bardziej komplementarny niż konkurencyjny.
Wymiana handlowa Polski z Turcją wykazuje na przestrzeni ostatnich dwóch lat względnie wysoką dynamikę wzrostu oraz nadwyżkę po stronie Polski (230 mln $ w 2015 r.). Na polski eksport towarów i usług do Turcji składają się przede wszystkim wyroby mechaniczne i elektryczne (głównie silniki tłokowe, części i akcesoria samochodowe), chemiczne (alkohole alifatyczne, preparaty pielęgnacyjne, kosmetyki, perfumy), wyroby z branży metalurgicznej, tworzywa sztuczne. Swoją szansę w tym kierunku upatruje również polskie górnictwo.
Struktura importu z Turcji do Polski przedstawia się następująco: wyroby przemysłu elektromechanicznego, pojazdy oraz części zamienne, materiały i artykuły włókiennicze, a poza tym wyroby metalurgiczne, tworzywa sztuczne i artykuły spożywcze.

Na rynku tureckim doskonale radzą sobie największe przedsiębiorstwa z Polski z branży IT czy farmaceutycznej, m.in. Selena, Polpharma, Rafko, Farmtrac, Smyk, X-Broker, spółka EBS, Grupa Azoty ZAK S.A.
Szanse eksportowe dla siebie powinny upatrywać: sektor paliwowy i energetyczny (oleje mineralne i paliwa), polskie firmy oferujące kotły, maszyny i urządzenia; artykuły przemysłu elektromaszynowego; pojazdy i ich części; żelazo i stal; wyroby z plastiku; kamienie i metale szlachetne; artykuły optyczne i fotograficzne; chemikalia organiczne.

Eksport do Turcji ułatwia również fakt, że Polska, jako członek Unii Europejskiej, od 1 maja 2004 r. jest stroną umów zawartych z Turcją przez UE (przede wszystkim Umowa o wolnym handlu).

Turcja jest niezwykle otwarta na inwestycje zagraniczne. Szacuje się, że w latach 2017-2020 eksport towarów i usług do Turcji będzie tylko rósł, czyniąc tej kraj jednym z najaktywniejszych odbiorców oferty polskich firm.

O języku tureckim

Język turecki (tur. Türkçe i, IPA: [ˈtyɾct͡ʃɛ], türk dili) jest językiem aglutynacyjnym. Należy do grupy oguzyjskiej języków tureckich. Liczba aktywnych użytkowników wynosi 83 miliony.
Alfabet turecki, wprowadzony w 1928 roku zamiast alfabetu arabskiego, oparty jest na alfabecie łacińskim, z dodatkowo używanymi w nim znakami diakrytycznymi.

„Tydzień turecki”: nadszedł czas, by zwiększyć eksport towarów i usług do Turcji!

Biuro Tłumaczeń VEROLING świadczy wsparcie przy dokumentacji i treściach multimedialnych polskich przedsiębiorstw, które trafiają do zagranicznych urzędów, dystrybutorów oraz użytkowników końcowych. Dobrym przykładem jest tłumaczenie z języka i na język turecki dokumentacji technicznej, patentów, tworzenie kampanii promocyjnych w Internecie, prasie, radiu i telewizji.

Akcja promocyjna „Tydzień turecki” ma na celu uświadomienie firmom eksportowym możliwości związanych z eksportem towarów i usług do Turcji — ojczyzny Santa Clausa, wirujących derwiszy, jogurtu, tulipanów oraz współczesnego street fooda!

Decydując się na eksport towarów i usług do Turcji, bez wahania wybierz usługi tłumaczeniowe VEROLING.
Wszyscy współpracownicy naszej firmy to dyplomowani specjaliści posiadający bogate doświadczenie. Każdy tekst przeznaczony na rynek turecki poddawany jest edycji i korekcie. Jeżeli chodzi o jakość tłumaczenia na język turecki, nie ma tu miejsca na przypadek.

W okresie promocyjnym trwającym od 17 do 24 października 2017 roku pomożemy firmom uporządkować dokumentację (stworzymy od podstaw lub ujednolicimy istniejące glosariusze firmowe, dokonamy analizy lingwistycznej strony firmowej oraz wszelkich materiałów wykonanych przez inne biuro tłumaczeń), jak również przygotować spójną politykę lingwistyczną uwzględniającą bieżący plan eksportowy i strategię rozwoju firmy.

Zamawiając 2 dowolne usługi, drugą tańszą otrzymasz z rabatem 12% (a stali klienci — 17%) w porównaniu do stawek cennikowych!

Promocja „Tydzień turecki” w VEROLING obejmuje wszystkie świadczone przez naszą firmę usługi tłumaczeniowe w kombinacjach język polski/angielski«»język turecki«»język polski/angielski, ze szczególnym uwzględnieniem poniższych:

  • tłumaczenia dokumentacji technicznej
  • transkrypcja plików multimedialnych (zarówno tych powstałych w języku tureckim, jak i w opcji z tłumaczeniem nagrań audio i wideo na język turecki)
  • przygotowanie i tłumaczenie napisów w języku tureckim do filmów promocyjnych
  • tłumaczenie i lokalizacja stron www na język turecki
  • usługa tłumaczenia ustnego z/na język turecki (w tym wyjazd tłumacza do Turcji)
    • tłumaczenia ustne z i na język turecki (synchroniczne i konsekutywne)
    • usługi przewodnika tureckiego podczas wyjazdów biznesowych i wycieczek
  • tworzenie kampanii promocyjno-reklamowych oraz prowadzenie kont na Twitterze/stron na Facebooku w kilku językach, w tym po turecku
  • kampanie reklamowe Google AdWords i Facebook w języku tureckim
  • przygotowanie do druku materiałów marketingowych, tłumaczenie książek i innych publikacji z i na język turecki
  • tworzenie tekstów marketingowych i reklamowych w języku tureckim

Wszystko na czas i w wykonaniu najlepszych dyplomowanych specjalistów.

Jak skorzystać z promocji „Tydzień turecki”

  • Wybierz interesującą Cię usługę lingwistyczną;
  • Prześlij swoje zapytanie o wycenę usługi, korzystając z modułu „Wycena”;
  • Wpisz w formularzu specjalny kod rabatowy #20171017MERHABA. Wkrótce po otrzymaniu zapytania o wycenę otrzymasz od nas kosztorys;
  • Gotowe!

Eksport do Turcji/import z Turcji: przydatne odnośniki

Tydzień turecki ułatwia eksport towarów i usług do Turcji
Ocena: 5 (100%) na podstawie 3 ocen(y).

Rozmiar
Kontrast