Wielojęzyczne serwisy społecznościowe

Wielojęzyczne serwisy społecznościowe to podstawowe narzędzie, bez którego niemożliwa jest efektywna promocja firmy w Internecie. Efektywne kampanie social media‎ prowadzone na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+, zapewniają generowanie ruchu internetowego na Twojej stronie, budują świadomość marki i zwiększają jej rozpoznawalność. Skutkiem jest pozyskanie potencjalnych klientów w Polsce i za granicą. Robimy to poprzez kampanie wizerunkowe i sprzedażowe w popularnych zagranicznych social media. Nasza oferta obejmuje nie tylko dobrze znane w Europie i USA serwisy społecznościowe i komunikatory, takie jak LinkedIn, WhatsUp lub Facebook, ale też popularne chińskie, rosyjskie, niemieckie, brazylijskie, koreańskie i in. social media, takie jak Weibo, VKontakte, Orkut, Ibibo, Cyworld, hi5, XING, Sonico…

Promocja firmy poprzez wielojęzyczne serwisy społecznościowe

Efektywne kampanie social media‎ prowadzone na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ generowanie ruchu internetowego na Twojej stronie, budują świadomość marki i zwiększają jej rozpoznawalność.

Kluczem do pozyskiwania nowych potencjalnych kontaktów jest przemyślana strategia marketingowa, skierowana na zdobycie zasięgu, zwiększenie interakcji z właściwymi odbiorcami treści, a w konsekwencji zamianie tych ostatnich w lojalnych klientów.

Jesteśmy tam, gdzie Twoja firma. Aby zamówić wielojęzyczne serwisy społecznościowe (założenie, prowadzenie, tworzenie kampanii) nie musisz wychodzić z biura ani stać w kolejce. Wszystko załatwisz online. Zasięg terytorialny działalności VEROLING obejmuje wszystkie województwa i najważniejsze miasta Polski.

Wielojęzyczny marketing to dotarcie do odbiorców na całym świecie

W świecie cyfrowym TOP-3 stanowi content marketing i zaangażowanie w serwisach społecznościowych, ukierunkowanie i personalizacja. Sprawdź, jak możemy wesprzeć Twój dział sprzedaży lub marketingu.

Wielojęzyczne serwisy społecznościowe – postaw na outsourcing

Serwisy społecznościowe to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe. Reklama w portalach społecznościowych umożliwia promocję i sprzedaż towarów oraz usług Twojej firmy. VEROLING pomoże skonfigurować i uruchomić kampanie w serwisach społecznościowych oraz blogosferze. Kampanie w social media wywierają duży wpływ na pozycjonowanie witryn w wynikach wyszukiwania. Promowanie treści ze „społecznościówek” pozwala upiec dwie pieczenie na jednym ogniu — podnieść pozycję strony w wynikach wyszukiwania i reputację firmy w oczach potencjalnych klientów. Konsekwencją jest znacznie łatwiejsze pozyskiwanie klientów z Polski i zagranicy.

VEROLING oferuje kompleksowe wielojęzyczne usługi social media dla firm i organizacji:

  • Opracowanie strategii komunikacji w społecznościach internetowych
  • Obsługa profili firmowych w serwisach społecznościowych
  • Kampanie reklamowe na portalach społecznościowych
  • Prowadzenie mikroblogów i blogów firmowych
  • Produkcja materiałów i prowadzenie kanałów video
  • Organizacja obsługi klientów poprzez komunikatory
  • Kampanie wizerunkowe i informacyjne w social media
  • Organizacja wydarzeń, konkursów i promocji w social media

Z nami Twój przekaz będzie spójny i zrozumiały nie tylko dla polskiego, ale też zagranicznego odbiorcy.

Firmy i korporacje stanowią większą część naszego portfolio klientów. Nasze główne obszary specjalizacji:

  • urządzenia precyzyjne i maszyny
  • transport i branża samochodowa
  • energetyka
  • przemysł wydobywczy
  • technologie informacyjne
  • aplikacje i multimedia
  • e-commerce
  • branża kosmetyczna, chemiczna, farmaceutyczna i farmakologiczna
  • branża spożywcza i FMCG.

Stale przeprowadzane badania satysfakcji wyraźnie dowodzą, że zdaniem klientów VEROLING oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny. Jeżeli chodzi o wielojęzyczne kanały społecznościowe, szczególnie w cenie są:

  • Równoległa obsługa w wielu językach różnych, czasem bardzo specyficznych cyfrowych kanałów komunikacji (pełna lista języków).
  • Dedykowany kierownik projektu. Menedżer projektu w VEROLING to nie tylko przysłowiowe „jedno okienko”, ale też specjalista, znający potrzeby i przyzwyczajenia Twojej firmy. A to gwarantuje
  • znakomity czas reakcji. Wszystkie zlecenia trafiają do produkcji natychmiast, niezależnie od obłożenia naszych copywriterów, lektorów, tłumaczy, korektorów czy inżynierów.
  • Zaangażowanie celebrytów. Znane osoby to często turbina sprzedaży. Liderzy opinii pomagają w utrzymaniu kontaktu z czytelnikami lub słuchaczami i ułatwiają znaczne zwiększenie zaangażowania.
  • Raporty z wykonywanych działań. Możliwa jest analiza w czasie rzeczywistym.
  • Poufność i poszanowanie dla własności intelektualnej. Otrzymujesz świeże treści, w dodatku z legalnych źródeł.
  • Efektem działań są organicznie pozyskani nowi użytkownicy.
  • Wygodne płatności i strefa klienta pozwalają na wygodne zarządzanie zleceniami i inne czynności, w tym opłacanie usług. 100% online.

Gdyby popatrzeć na globalny social media marketing, największy zwrot z inwestycji (95,8%) zapewnia Facebook.

Facebook pochłania 22% czasu użytkowników Internetu. 47% procent populacji żyjącej online ma konto na Facebooku. Ilu z nich może zostać klientami Twojej firmy? Wybierając nasze pakiety Facebook, otrzymujesz nie tylko założenie i prowadzenie fanpage’a, ale też profesjonalne kampanie promocyjne na Facebooku.

LinkedIn stanem na marzec 2017 r. może pochwalić się 467 milionów użytkowników, co sekundę dołącza 2 nowych.
Jeśli wiek Twojej grupy docelowej wynosi ≤35 lat, rozważ założenie konta na Instagramie.

Stanem na styczeń 2017 roku liczba użytkowników Instagrama wynosi ponad 600 milionów użytkowników.

Pinterest posiada 150 milionów użytkowników, w czego gros (85%) stanowią kobiety.

Twitter to 319 milionów użytkowników z 1,3 mld zarejestrowanych kont. 34% aktywnych użytkowników loguje się przynajmniej raz dziennie.. 1. miejsce na liście najpopularniejszych social media w Japonii. 83% światowych liderów opinii (139) używa Twittera. Najpopularniejsze konto wśród nich ma Barack Obama.

Co miesiąc z Google Plus korzysta 300 milionów użytkowników. Przeciętny czas wizyty w Google+ wynosi 3,46 min.

YouTube to 1 miliard użytkowników. Co roku użytkownicy oglądają materiały, których czas oglądania przez 1 człowieka wyniósłby 46000 lat! 70% ruchu na YouTube pochodzi z urządzeń przenośnych.

Vimeo posiada w swojej bazie 35 milionów kont. 280 mln wizyt i 715 mln obejrzeń miesięcznie.

Dlaczego warto utworzyć blog firmowy?

  • 79% kupujących online spędza 50% czasu na poszukiwaniu opinii na temat produktów. [1]
  • 77% użytkowników Internetu czyta blogi.
  • Stanem na 2016, 36% firm z listy Fortune 500 używało bloga publicznego [2]
  • 60% marketerów uważa tworzenie treści na bloga swoim priorytetem, jeśli chodzi o inbound marketing. [3]
  • Przedsiębiorstwa, które utworzyły blog firmowy mają o 55% więcej użytkowników na stronie internetowej.
  • Z kolei firmy mające 21-54 posty na blogu mają ruch na stronie większy nawet o 30%.

Po lewej znajdują się najpopularniejsze kanały social media. Pamiętać jednak należy, że wiele serwisów nieznanych w Polsce cieszy się ogromną popularnością. Jakie „nietypowe” social media obsługujemy:

Chiny:

  • Sina Weibo, coś pomiędzy Twitterem a Facebookiem+wiadomości, zdjęcia i inne narzędzia.
  • Duoban, Renren, Weibo – przypominają Facebooka i trochę Twittera.
  • Youku – chiński odpowiednik YouTube.

Rosja:

  • VKontakte — rosyjski odpowiednik Facebooka
  • Odnoklassniki – odpowiednik serwisu Nasza Klasa.

Serwisy społecznościowe w innych krajach:

A dodatkowo Orkut, Ibibo, Cyworld, hi5, XING, Sonico*

*aktualizacja 25 kwietnia 2017 r.

Co wyróżnia VEROLING na tle zwykłej agencji marketingowej lub biura tłumaczeń? W opinii naszych klientów decydująca jest kompleksowa obsługa, doskonała komunikacja i zgodność otrzymywanych od nas materiałów z ich wymaganiami. 97,3% zleceniodawców planuje nadal nam powierzać wielojęzyczne serwisy społecznościowe wielojęzyczne, włączając w to zarówno prowadzenie polskich i obcojęzycznych profili, jak i tworzenie kampanii promocyjnych w portalach społecznościowych [1].

VEROLING to specjaliści ds. dobrych treści wysyłanych w świat poprzez wielojęzyczne serwisy społecznościowe, komunikatory oraz wyszukiwarki treści. Dbamy o harmonijny przekaz, zapewniamy przemyślany marketing treści niemal na każdym rynku docelowym. Sprawdź inne wielojęzyczne usługi marketingowe.

Ufa nam ponad 460 klientów

Rozmiar
Kontrast