Wielojęzyczne serwisy społecznościowe

Wielojęzyczne serwisy społecznościowe to podstawowe narzędzie, bez którego niemożliwa jest efektywna promocja firmy w Internecie. Efektywne kampanie social media‎ prowadzone na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+, zapewniają generowanie ruchu internetowego na Twojej stronie, budują świadomość marki i zwiększają jej rozpoznawalność. Skutkiem jest pozyskanie potencjalnych klientów w Polsce i za granicą. Robimy to poprzez kampanie wizerunkowe i sprzedażowe w popularnych zagranicznych social media. Nasza oferta obejmuje nie tylko dobrze znane w Europie i USA serwisy społecznościowe i komunikatory, takie jak LinkedIn, WhatsUp lub Facebook, ale też popularne chińskie, rosyjskie, niemieckie, brazylijskie, koreańskie i in. social media, takie jak Weibo, VKontakte, Orkut, Ibibo, Cyworld, hi5, XING, Sonico…

Promocja firmy poprzez wielojęzyczne serwisy społecznościowe

Efektywne kampanie social media‎ prowadzone na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ generowanie ruchu internetowego na Twojej stronie, budują świadomość marki i zwiększają jej rozpoznawalność.

Kluczem do pozyskiwania nowych potencjalnych kontaktów jest przemyślana strategia marketingowa, skierowana na zdobycie zasięgu, zwiększenie interakcji z właściwymi odbiorcami treści, a w konsekwencji zamianie tych ostatnich w lojalnych klientów.

Jesteśmy tam, gdzie Twoja firma. Aby zamówić wielojęzyczne serwisy społecznościowe (założenie, prowadzenie, tworzenie kampanii) nie musisz wychodzić z biura ani stać w kolejce. Wszystko załatwisz online. Zasięg terytorialny działalności VEROLING obejmuje wszystkie województwa i najważniejsze miasta Polski.

Wielojęzyczny marketing to dotarcie do odbiorców na całym świecie

W świecie cyfrowym TOP-3 stanowi content marketing i zaangażowanie w serwisach społecznościowych, ukierunkowanie i personalizacja. Sprawdź, jak możemy wesprzeć Twój dział sprzedaży lub marketingu.

Wielojęzyczne serwisy społecznościowe – postaw na outsourcing

Serwisy społecznościowe to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe. Reklama w portalach społecznościowych umożliwia promocję i sprzedaż towarów oraz usług Twojej firmy. VEROLING pomoże skonfigurować i uruchomić kampanie w serwisach społecznościowych oraz blogosferze. Kampanie w social media wywierają duży wpływ na pozycjonowanie witryn w wynikach wyszukiwania. Promowanie treści ze „społecznościówek” pozwala upiec dwie pieczenie na jednym ogniu — podnieść pozycję strony w wynikach wyszukiwania i reputację firmy w oczach potencjalnych klientów. Konsekwencją jest znacznie łatwiejsze pozyskiwanie klientów z Polski i zagranicy.

VEROLING oferuje kompleksowe wielojęzyczne usługi social media dla firm i organizacji:

  • Opracowanie strategii komunikacji w społecznościach internetowych
  • Obsługa profili firmowych w serwisach społecznościowych
  • Kampanie reklamowe na portalach społecznościowych
  • Prowadzenie mikroblogów i blogów firmowych
  • Produkcja materiałów i prowadzenie kanałów video
  • Organizacja obsługi klientów poprzez komunikatory
  • Kampanie wizerunkowe i informacyjne w social media
  • Organizacja wydarzeń, konkursów i promocji w social media

Z nami Twój przekaz będzie spójny i zrozumiały nie tylko dla polskiego, ale też zagranicznego odbiorcy.

Firmy i korporacje stanowią większą część naszego portfolio klientów. Nasze główne obszary specjalizacji:

  • urządzenia precyzyjne i maszyny
  • transport i branża samochodowa
  • energetyka
  • przemysł wydobywczy
  • technologie informacyjne
  • aplikacje i multimedia
  • e-commerce
  • branża kosmetyczna, chemiczna, farmaceutyczna i farmakologiczna
  • branża spożywcza i FMCG.

Stale przeprowadzane badania satysfakcji wyraźnie dowodzą, że zdaniem klientów VEROLING oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny. Jeżeli chodzi o wielojęzyczne kanały społecznościowe, szczególnie w cenie są:

  • Równoległa obsługa w wielu językach różnych, czasem bardzo specyficznych cyfrowych kanałów komunikacji (pełna lista języków).
  • Dedykowany kierownik projektu. Menedżer projektu w VEROLING to nie tylko przysłowiowe „jedno okienko”, ale też specjalista, znający potrzeby i przyzwyczajenia Twojej firmy. A to gwarantuje
  • znakomity czas reakcji. Wszystkie zlecenia trafiają do produkcji natychmiast, niezależnie od obłożenia naszych copywriterów, lektorów, tłumaczy, korektorów czy inżynierów.
  • Zaangażowanie celebrytów. Znane osoby to często turbina sprzedaży. Liderzy opinii pomagają w utrzymaniu kontaktu z czytelnikami lub słuchaczami i ułatwiają znaczne zwiększenie zaangażowania.
  • Raporty z wykonywanych działań. Możliwa jest analiza w czasie rzeczywistym.
  • Poufność i poszanowanie dla własności intelektualnej. Otrzymujesz świeże treści, w dodatku z legalnych źródeł.
  • Efektem działań są organicznie pozyskani nowi użytkownicy.
  • Wygodne płatności i strefa klienta pozwalają na wygodne zarządzanie zleceniami i inne czynności, w tym opłacanie usług. 100% online.

Gdyby popatrzeć na globalny social media marketing, największy zwrot z inwestycji (95,8%) zapewnia Facebook.

Facebook pochłania 22% czasu użytkowników Internetu. 47% procent populacji żyjącej online ma konto na Facebooku. Ilu z nich może zostać klientami Twojej firmy? Powierzając nam kompleksowe prowadzenie fanpage Facebook, otrzymujesz nie tylko założenie i prowadzenie fanpage’a, ale też profesjonalne kampanie promocyjne na Facebooku.

LinkedIn stanem na marzec 2017 r. może pochwalić się 467 milionów użytkowników, co sekundę dołącza 2 nowych.
Jeśli wiek Twojej grupy docelowej wynosi ≤35 lat, rozważ założenie konta na Instagramie.

Stanem na styczeń 2017 roku liczba użytkowników Instagrama wynosi ponad 600 milionów użytkowników.

Pinterest posiada 150 milionów użytkowników, w czego gros (85%) stanowią kobiety.

Twitter to 319 milionów użytkowników z 1,3 mld zarejestrowanych kont. 34% aktywnych użytkowników loguje się przynajmniej raz dziennie.. 1. miejsce na liście najpopularniejszych social media w Japonii. 83% światowych liderów opinii (139) używa Twittera. Najpopularniejsze konto wśród nich ma Barack Obama.

Twitter posiada funkcję tłumaczenia wpisów za pomocą silnika Bing Translate od Microsoft. Tłumaczenie maszynowe nie nadaje się jednak w przypadku, gdy Twitter ma pełnić funkcję promocyjną lub wizerunkową. Usługa prowadzenie Twittera od VEROLING skierowana jest do celebrytów oraz firm pracujących z zagranicą.

Co miesiąc z Google Plus korzysta 300 milionów użytkowników. Przeciętny czas wizyty w Google+ wynosi 3,46 min.

YouTube to 1 miliard użytkowników. Co roku użytkownicy oglądają materiały, których czas oglądania przez 1 człowieka wyniósłby 46000 lat! 70% ruchu na YouTube pochodzi z urządzeń przenośnych.

Vimeo posiada w swojej bazie 35 milionów kont. 280 mln wizyt i 715 mln obejrzeń miesięcznie.

Dlaczego warto utworzyć blog firmowy?

  • 79% kupujących online spędza 50% czasu na poszukiwaniu opinii na temat produktów. [1]
  • 77% użytkowników Internetu czyta blogi.
  • Stanem na 2016, 36% firm z listy Fortune 500 używało bloga publicznego [2]
  • 60% marketerów uważa tworzenie treści na bloga swoim priorytetem, jeśli chodzi o inbound marketing. [3]
  • Przedsiębiorstwa, które utworzyły blog firmowy mają o 55% więcej użytkowników na stronie internetowej.
  • Z kolei firmy mające 21-54 posty na blogu mają ruch na stronie większy nawet o 30%.

Po lewej znajdują się najpopularniejsze kanały social media. Pamiętać jednak należy, że wiele serwisów nieznanych w Polsce cieszy się ogromną popularnością. Jakie „nietypowe” social media obsługujemy:

Chiny:

  • Sina Weibo, coś pomiędzy Twitterem a Facebookiem+wiadomości, zdjęcia i inne narzędzia.
  • Duoban, Renren, Weibo – przypominają Facebooka i trochę Twittera.
  • Youku – chiński odpowiednik YouTube.

Rosja:

  • VKontakte — rosyjski odpowiednik Facebooka
  • Odnoklassniki – odpowiednik serwisu Nasza Klasa.

Serwisy społecznościowe w innych krajach:

A dodatkowo Orkut, Ibibo, Cyworld, hi5, XING, Sonico*

*aktualizacja 25 kwietnia 2017 r.

Co wyróżnia VEROLING na tle zwykłej agencji marketingowej lub biura tłumaczeń? W opinii naszych klientów decydująca jest kompleksowa obsługa, doskonała komunikacja i zgodność otrzymywanych od nas materiałów z ich wymaganiami. 97,3% zleceniodawców planuje nadal nam powierzać wielojęzyczne serwisy społecznościowe wielojęzyczne, włączając w to zarówno prowadzenie polskich i obcojęzycznych profili, jak i tworzenie kampanii promocyjnych w portalach społecznościowych [1].

VEROLING to specjaliści ds. dobrych treści wysyłanych w świat poprzez wielojęzyczne serwisy społecznościowe, komunikatory oraz wyszukiwarki treści. Dbamy o harmonijny przekaz, zapewniamy przemyślany marketing treści niemal na każdym rynku docelowym. Sprawdź inne wielojęzyczne usługi marketingowe.

Ufa nam ponad 460 klientów

Rozmiar
Kontrast