System zarządzania treścią stworzony w celu umożliwienia wielu użytkownikom łatwego, bezpiecznego i ekonomicznego zarządzania treścią. Jest to zestaw procesów i technologii, które wspierają firmy w gromadzeniu, zarządzaniu i publikowaniu informacji w wielu formatach.
Według HubSpot przeciętny pracownik spędza codziennie 20% swojego czasu na szukaniu zagubionych plików. Nie wspominając o obawach związanych z bezpieczeństwem większości systemów CMS pozostają wysokie. Jednak w niedawnym badaniu (przeprowadzonym przez CMI) 42% firm wskazało, że nie ma odpowiedniej technologii do zarządzania ich treścią.

Jak to działa i dlaczego tego potrzebujemy?

Ważne jest posiadanie systemu zarządzania treścią, aby bezproblemowo tworzyć, zarządzać i dostarczać treści w różnych działach, które można łatwo odzyskać w razie potrzeby.

Dobry CMS zapewnia:

  Bezpieczeństwo: większość CMS zawiera dość solidny zestaw funkcji bezpieczeństwa, w tym zaawansowane uwierzytelnianie, ścisłe uprawnienia, zapory sieciowe i ochronę przed atakami złośliwego oprogramowania. Jest to ważne dla ciągłości biznesowej i ochrony przed cyberatakami.

   Obsługa wielu języków: solidny system CMS umożliwia pracownikom tworzenie, tłumaczenie i dostarczanie treści w preferowanym przez klienta języku. Przyczynia się to do mniejszej liczby wezwań pomocy technicznej, szybszego rozwiązywania problemów, a tym samym lepszej obsługi klienta.

Skalowalność: systemy CMS działające w chmurze często można skalować globalnie. Technologia chmury zapewnia lepszą sprawność biznesową, większe bezpieczeństwo, solidne odzyskiwanie po awarii, a także znaczne oszczędności.

Analityka: systemy CMS z wbudowanym silnikiem analitycznym umożliwiają użytkownikom wykrywanie trendów odwiedzających i optymalizację treści dla globalnych użytkowników, dostarczając treści, które są odpowiednie i dokładne.

W jaki sposób systemy zarządzania treścią mogą pomóc w zapewnieniu lepszej obsługi klienta?

    Ponieważ świat nadal ewoluuje w tych postpandemicznych czasach, zapotrzebowanie na „cyfrowe pierwszeństwo” jest większe niż kiedykolwiek. Doświadczenie i oczekiwania klientów z czasem dojrzewały. Dzisiejsi klienci mają nieograniczone możliwości wyboru i oczekują, że ich potrzeby zostaną zaspokojone niemal natychmiast. W rezultacie firmy muszą szybko dostosowywać się do zmieniających się potrzeb klientów i przechodzić transformacje cyfrowe, aby sprostać zmieniającemu się krajobrazowi. Ale to nie jest takie proste, jak się wydaje.

Przejście na wsparcie zbliżeniowe wiąże się z kluczowymi wyzwaniami, z którymi borykają się firmy.

  Koszt operacji wsparcia przy zapewnieniu doskonałej obsługi klienta i pracowników to tylko jeden z nich. Chociaż firmy starają się najpierw przystosować do technologii cyfrowej, często problemy związane z treścią pozostają bez uwagi. Zespoły muszą pracować w wielu silosach i repozytoriach informacji, co skutkuje opóźnieniami, błędnymi informacjami i powielaniem treści.

  Ponieważ świat nadal publikuje miliony zasobów każdego roku, ważne jest skalowanie tych elementów treści, aby można było ich używać i ponownie wykorzystywać za każdym razem. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zawartość jest łatwa do znalezienia. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy treść można potwierdzić jako prawdziwą, autentyczną i pochodzącą z jednego źródła prawdy. 

Zorganizowana treść dla pomócy

  Treść strukturalna to informacje zorganizowane w przewidywalny sposób i zwykle klasyfikowane za pomocą metadanych. Te treści są zazwyczaj publikowane z jednego źródła prawdy do wielu kanałów dystrybucji. Po oznaczeniu treści można uzyskać do niej łatwy dostęp, dzięki czemu można ją wykorzystać do wielu celów. Ustrukturyzowana treść wraz z możliwością wykorzystania pojedynczego bloku treści w celu dotarcia do wielu odbiorców wymaga systemu zarządzania treścią, który wspiera tworzenie, organizację i przechowywanie tych treści.

   Dlatego system zarządzania treścią komponentów (CCMS) jest prostą, właściwą odpowiedzią na złożone potrzeby dotyczące treści. Wykorzystaj w pełni swoje inicjatywy cyfrowe, przekształcając starsze treści w końcowy inteligentny łańcuch wartości treści.

Chcecie wprowadzić swój produkt na zagraniczny rynek i potrzebujecie usługi lokalizacji, skontaktujcie się z nami. Chętnie opowiemy więcej o naszej ofercie. Wycenę możecie zamówić przez nasz formularz wyceny.

My:

https://open.spotify.com/user/31tckupqz4t6fekgj5nqeiv3dbfa
https://www.instagram.com/veroling_pl/?hl=uk
https://www.youtube.com/c/VerolingLSP

Usługa lokalizacji 

 

5/5 - (2 votes)