Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja (AI – Artificial Intelligence) coraz częściej traktowana jest jako kluczowa dziedzina w rywalizacji o przewagę technologiczną na świecie.  Państwa tworzą swoje strategię jej rozwoju.Rozwiązania z zakresu AI już od dobrych kilku lat napędzają rynek e-commerce.

Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana między innymi w celu tworzenia rekomendacji, docierania do klientów, automatyzowania procesów sprzedażowych oraz działań marketingowych i personalizacji reklam.  Przewiduje się, że w 2022 roku i kolejnych latach, jeszcze bardziej zdominuje handel, wypierając standardowe interakcje na płaszczyźnie klient-sprzedawca. Płynące z tego korzyści odczują obie strony.
Wzrastać będzie wykorzystanie najnowszych technologii IT w biznesie. Oczywiście, pewne obszary działalności człowieka będą czerpały z najnowszych osiągnięć informatyki na szerszą skalę niż inne. Nowe technologie nie zastąpią jednak całkowicie człowieka, ale znacznie ułatwią mu pracę.

Dołącz do nas:

https://open.spotify.com/user/31tckupqz4t6fekgj5nqeiv3dbfa
https://www.instagram.com/veroling_pl/?hl=uk
https://www.youtube.com/c/VerolingLSP

5/5 - (2 votes)