Używanie nowoczesnej technologii tłumaczeniowej i narzędzi do zapewniania jakości stało się standardem w naszej branży. Dlatego właśnie poszliśmy o krok dalej i wdrożyliśmy specjalny system zarządzania tłumaczeniami.
Nasi stali klienci mają możliwość dostępu do portalu klienckiego. Takie rozwiązanie oznacza łatwiejszą i wygodniejszą współpracę pomiędzy nami. Dzięki danej platformie nasi partnerzy mogą automatycznie przeglądać swoje raporty biznesowe, a zatem analizować cały realizowany przez nas proces, całkowity koszt usług, jak również zafakturowane kwoty i oszczędności, które zapewnia nasz elastyczny system zniżek.
Portal czyni prostszym tworzenie zapytań o wycenę, stąd klient może znacznie zaoszczędzić swój cenny czas, przydzielając pracę jednym kliknięciem.
Używając naszego Portalu klienckiego, możesz sprawdzić status zleconego nam projektu, jak również przesyłać i pobierać pliki — samodzielnie i bez pośredników. Wszystkie dodawane przez klienta dane są automatycznie synchronizowane z systemem, co nam umożliwia szybszą komunikację, zaś Tobie gwarantuje pełne zadowolenie z naszych usług.
Podobnie jak nasi klienci mają swoje osobne profile w naszym systemie, wszyscy zatwierdzeni lingwiści, z którymi pracujemy, dysponują swoimi kontami zawierającymi szczegółowe informacje o kompetencjach, stawkach, dostępności oraz kombinacjach językowych.
Lingwiści mogą dodać informacje o sobie, a po ich zatwierdzeniu są dodawani do naszej bazy danych. W przypadku potencjalnego projektu każdy z naszych menedżerów ma dostęp do danych wykonawców, co umożliwia szybsze i efektywniejsze przydzielanie im projektów.
Jeśli chcesz dołączyć do naszej bazy i zostać przez nas sprawdzony, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem zakładki PRACA.