Dyrektor operacyjny (COO)
Z przyjemnością informujemy, że poszukujemy osoby do pracy na stanowisko Dyrektor operacyjny (COO). Wymagania i opis zadań znajdują się poniżej. Oferujemy długotrwałą współpracę.
Cześć! To ja – Twój VEROLING! Jestem zawsze obok, gdy ktoś odczuwa barierę językową. Dzięki mnie nauczysz się rozumieć potrzeby klienta i znajdować wyjście z każdej nietypowej sytuacji. Osiągniemy razem sukces, jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, przywiązującą uwagę do szczegółów, a ponadto chcesz stale rozwijać się i dobrze zarabiać.
Zakres obowiązków
- Wykonywanie działalności operacyjnej i podejmowanie decyzji strategicznych z punktu widzenia funkcjonowania Spółki (polityka cenowa, portfolio usług, klienci kluczowi, udział w organizacjach, decyzje personalne)
- koordynowanie pracy wszystkich działów
- konsultowanie Działu Sprzedaży oraz Działu Produkcji
- analiza raportów biznesowych
- opracowywanie harmonogramu szkoleń dla poszczególnych działów
- opracowywanie harmonogramu konferencji z udziałem BT VeroLing i udział w nich
- wspieranie Działów Produkcji oraz Sprzedaży przy realizacji projektów o dużej wartości
- realizacja cyklicznych ocen
- udział w rekrutacji pracowników wewnętrznych
- prowadzenie dla pracowników wewnętrznych szkoleń istotnych z punktu widzenia strategii firmy (w szczególności wzrostu zysku, polityki marketingowej, działania zgodnie z wizją)
- pomoc w rozpatrywaniu reklamacji od klientów kluczowych
- ocena okresowa pracowników i raport z nich do Zarządu Spółki
- sporadyczne wyjazdy do klientów kluczowych
Wymagania
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia (studia magisterskie)
- znajomość branży tłumaczeniowej
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego w mowie i piśmie
- Myślenie analityczne
- Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office lub podobnych, programów machine translation, TMS, CAT oraz QA.
- Zdolności przywódcze
- Wysoka odporność na stres
- Planowanie
- Precyzyjność i kultura wypowiedzi
- realizacja działań opisanych w dokumentach Systemu Zarządzania Jakością
- pomoc w rozpatrywaniu reklamacji od klientów kluczowych
- ocena okresowa pracowników i raport z nich do Zarządu Spółki
- sporadyczne wyjazdy do klientów kluczowych
Oferujemy
- kapitalny wielojęzyczny zespół, wspaniała atmosfera i wsparcie w firmie będącej liderem w swojej branży
- NIE KORPO! :) Możliwość dotarcia z dobrymi pomysłami do przełożonych
- wymiar etatu dostosowany do Twoich potrzeb (½, ⅔, ¾, pełny wymiar) oraz możliwość pracy zdalnej
- atrakcyjne wynagrodzenie + nagrody uznaniowe adekwatne do wkładu pracy i wskaźników personalnej efektywności (KPI)
- dobrze skomunikowana, a zarazem zielona części krakowskiego Podgórza
- miejsce parkingowe i stojak na rowery
- nielimitowana kawa, napoje i owoce każdego dnia
Jak aplikować?
Prosimy o wysłanie szczegółowego CV wraz z listem motywacyjnym (obydwa dokumenty w j.angielskim):
Prosimy o umieszczenie w swojej aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” oraz numeru referencyjnego: Ref.: 2018_VPL_JQAM.
Skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy odpowiadają powyższym kryteriom i nadeślą poprawnie wypełnione dokumenty.