Dyrektor operacyjny (COO)

Z przyjemnością informujemy, że poszukujemy osoby do pracy na stanowisko Dyrektor operacyjny (COO). Wymagania i opis zadań znajdują się poniżej. Oferujemy długotrwałą współpracę.

Cześć! To ja – Twój VEROLING! Jestem zawsze obok, gdy ktoś odczuwa barierę językową. Dzięki mnie nauczysz się rozumieć potrzeby klienta i znajdować wyjście z każdej nietypowej sytuacji. Osiągniemy razem sukces, jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, przywiązującą uwagę do szczegółów, a ponadto chcesz stale rozwijać się i dobrze zarabiać.

    Zakres obowiązków

  • Wykonywanie działalności operacyjnej i podejmowanie decyzji strategicznych z punktu widzenia funkcjonowania Spółki (polityka cenowa, portfolio usług, klienci kluczowi, udział w organizacjach, decyzje personalne)
  • koordynowanie pracy wszystkich działów
  • konsultowanie Działu Sprzedaży oraz Działu Produkcji
  • analiza raportów biznesowych
  • opracowywanie harmonogramu szkoleń dla poszczególnych działów
  • opracowywanie harmonogramu konferencji z udziałem BT VeroLing i udział w nich
  • wspieranie Działów Produkcji oraz Sprzedaży przy realizacji projektów o dużej wartości
  • realizacja cyklicznych ocen
  • udział w rekrutacji pracowników wewnętrznych
  • prowadzenie dla pracowników wewnętrznych szkoleń istotnych z punktu widzenia strategii firmy (w szczególności wzrostu zysku, polityki marketingowej, działania zgodnie z wizją)
  • pomoc w rozpatrywaniu reklamacji od klientów kluczowych
  • ocena okresowa pracowników i raport z nich do Zarządu Spółki
  • sporadyczne wyjazdy do klientów kluczowych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe drugiego stopnia (studia magisterskie)
  • znajomość branży tłumaczeniowej
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego w mowie i piśmie
  • Myślenie analityczne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office lub podobnych, programów machine translation, TMS, CAT oraz QA.
  • Zdolności przywódcze
  • Wysoka odporność na stres
  • Planowanie
  • Precyzyjność i kultura wypowiedzi
  • realizacja działań opisanych w dokumentach Systemu Zarządzania Jakością
  • pomoc w rozpatrywaniu reklamacji od klientów kluczowych
  • ocena okresowa pracowników i raport z nich do Zarządu Spółki
  • sporadyczne wyjazdy do klientów kluczowych

Oferujemy

  • kapitalny wielojęzyczny zespół, wspaniała atmosfera i wsparcie w firmie będącej liderem w swojej branży
  • NIE KORPO! :) Możliwość dotarcia z dobrymi pomysłami do przełożonych
  • wymiar etatu dostosowany do Twoich potrzeb (½, ⅔, ¾, pełny wymiar) oraz możliwość pracy zdalnej
  • atrakcyjne wynagrodzenie + nagrody uznaniowe adekwatne do wkładu pracy i wskaźników personalnej efektywności (KPI)
  • dobrze skomunikowana, a zarazem zielona części krakowskiego Podgórza
  • miejsce parkingowe i stojak na rowery
  • nielimitowana kawa, napoje i owoce każdego dnia

Jak aplikować?

Prosimy o wysłanie szczegółowego CV wraz z listem motywacyjnym (obydwa dokumenty w j.angielskim):

Prosimy o umieszczenie w swojej aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” oraz numeru referencyjnego: Ref.: 2018_VPL_JQAM.

Skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy odpowiadają powyższym kryteriom i nadeślą poprawnie wypełnione dokumenty.

Rozmiar
Kontrast
Copy link
Powered by Social Snap