Wielojęzyczne usługi marketingowe

Dlaczego warto zainwestować w wielojęzyczne usługi marketingowe wielojęzyczny obcojęzyczny content marketingCoraz powszechniejsza jest świadomość, że klienci mogą nie potrzebować marek, lecz marki nie istnieją bez klientów.

Wielojęzyczne usługi marketingowe przekładają się na zwiększoną obecność organiczną w Internecie, większy ruch na stronie internetowej, podnoszenie świadomości marki, pozyskiwanie nowych kontaktów, konwersję potencjalnych klientów na płacących.

Dlaczego warto zainwestować w wielojęzyczne usługi marketingowe

VEROLING oferuje kompleksowe wielojęzyczne usługi marketingowe dla firm i organizacji.

W świecie cyfrowym TOP-3 stanowi content marketing, zaangażowanie w serwisach społecznościowych, ukierunkowanie i personalizacja.

Wybierz outsourcing działań marketingowych i powielaj rodzime kampanie marketingowe na rynkach zagranicznych i w kanałach obcojęzycznych.

Firmy i korporacje stanowią przeważającą część naszego portfolio klientów.

  1. Mikroprzedsiębiorstwa

    Mikroprzedsiębiorstwa zlecają tłumaczenie dokumentacji, jak również pojedyncze kampanie marketingowe (np. niemieckojęzyczne kampanie w serwisach społecznościowych, tekst w języku chińskim na bloga, anglojęzyczne reklamy Google AdWords), lokalizację swoich stron internetowych, aplikacji i gier, okazjonalnie – transkrypcje audio i wideo.

  2. Małe przedsiębiorstwa

    Małe przedsiębiorstwa traktują nas jako swój zewnętrzny dział tłumaczeń i marketingu. Pomijając usługi tłumaczenia, w tym tłumaczenie dokumentacji technicznej czy dokumentów przetargowych, testują różne pomysły marketingowe dobierając najlepsze dla danej niszy lub specyfiki przedsiębiorstwa.

  3. Duże przedsiębiorstwa

    Duże spółki wiedzą już, co potrafimy, więc wymagają opracowania polityki lingwistycznej i korzystają z kompleksowej pomocy w prowadzeniu działań na rynkach zagranicznych oraz w odniesieniu do klientów obcojęzycznych w Polsce.

Nasze główne obszary specjalizacji:

  • urządzenia precyzyjne i maszyny
  • transport i branża samochodowa
  • energetyka
  • przemysł wydobywczy
  • technologie informacyjne
  • aplikacje i multimedia
  • e-commerce
  • branża kosmetyczna, chemiczna, farmaceutyczna i farmakologiczna
  • branża spożywcza i FMCG.

Wielojęzyczne usługi marketingowe – postaw na outsourcing

VEROLING to specjaliści ds. dobrych treści w językach obcych. Dbamy o spójny harmonijny przekaz, zapewniamy przemyślany content marketing niemal na każdym rynku docelowym.

Najczęściej zamawiane usługi to:

Stale przeprowadzane badania satysfakcji wyraźnie dowodzą, że zdaniem klientów VEROLING oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny. Jeżeli chodzi o wielojęzyczny marketing, szczególnie w cenie są:

  • Dedykowany kierownik projektu. Menedżer projektu w VEROLING to nie tylko przysłowiowe „jedno okienko”, ale też specjalista, znający potrzeby i przyzwyczajenia Twojej firmy.
  • Raporty z wykonywanych działań. Możliwa jest analiza w czasie rzeczywistym.
  • Znakomity czas reakcji. Wszystkie zlecenia trafiają do produkcji natychmiast, niezależnie od obłożenia naszych copywriterów, lektorów, tłumaczy, korektorów czy inżynierów.
  • Równoległe prowadzenie kampanii marketingowych w różnych językach. Pełna lista języków.
  • Wygodne płatności i strefa klienta pozwalają na wygodne zarządzanie zleceniami i inne czynności, w tym opłacanie usług. 100% online.
„Jakość” może mieć najróżniejsze znaczenia. Nasza branża za najważniejszy miernik jakości uważa stałe zadowolenie klienta. Aby zapewnić maksymalną zgodność naszych procesów z wymaganiami zleceniodawców, wdrożyliśmy polityki i mechanizmy, w pełni zgodne z wytycznymi norm ISO 9001 oraz EN 15038. Więcej informacji: Standardy jakości tłumaczenia.

W przypadku długofalowych lub bardzo wymagających projektów wielojęzycznych wykonujemy próbki dokumentów, nagrań itd.
Wykorzystując archiwum kampanii marketingowych, nagrania, pamięć tłumaczeniową, zatwierdzone glosariusze i pliki referencyjne tworzymy Twój styl korporacyjny, dbamy o spójność terminologiczną i oferujemy rabaty (w końcu im dalej się znamy, tym łatwiej nam idzie). Eliminujemy czynnik ludzki (m.in. kompletność, poprawna interpunkcja, użycie liczb, terminów czy nazw własnych), ale jedna rzecz pozostaje bez zmian — w centrum stoją właśnie ludzie. Zespół lingwistów i inżynierów, którzy doskonale znają Twoje potrzeby i przyzwyczajenia.

Każdy klient ma u nas zapewniony glosariusz korporacyjny oraz pamięć tłumaczeń.

Zarządzanie wielojęzycznym marketingiem i lokalizacją może i musi być agile!

Często potrzebne Ci są wielojęzyczne treści? Sprawdź nasz Portal kliencki. Dzięki niemu błyskawicznie zlecisz tłumaczenie biuletynów na język obcy, przeszukasz archiwum zleceń, uzyskasz natychmiastową pomoc naszego konsultanta. Portal kliencki ułatwia wdrażanie Twojej strategii lingwistycznej.

Przeglądaj archiwalne projekty wielojęzyczne, pobieraj e-faktury, kontaktuj się w czasie rzeczywistym ze swoim doradcą klienta. Strefa klienta umożliwia również błyskawiczne przekazywanie gotowych dokumentów, łatek i aktualizacji strony internetowej/produktu do zespołu lingwistycznego (opcja dla stałych klientów) oraz BI (analityka biznesowa).

  • Jesteśmy dostępni przez 24 h przez 7 dni w tygodniu. Wszystko załatwisz online.
  • Niczego nie instalujesz, wystarczy sama przeglądarka. 0 wirusów, 100% wygody.
  • Chroni Cię szyfrowane połączenie (certyfikat bezpieczeństwa SSL). Z nami bezpiecznie jak w banku.
Dane dostarczane przez Portal kliencki umożliwiają prowadzone w czasie rzeczywistym analizy i prognozy, dostarczające potrzebną informację i wiedzę o Twojej firmie.

Dzięki temu każdego dnia nasi klienci mogą podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Interaktywne panele menedżerskie (widżety) prezentują użytkownikom w różnorodny sposób wszystkie niezbędne informacje biznesowe, wyświetlają stan aktualnych działań i umożliwiają sprawne podejmowanie decyzji. Wszystko po to, aby pracownicy Twojej firmy mogli z nich korzystać codziennie z równą swobodą, jak sięgając po arkusze Microsoft® Excel.
A propos — jeśli pracownik jest przyzwyczajony do tych ostatnich, ma do dyspozycji eksport wszystkich potrzebne mu danych statystycznych w formacie arkuszy kalkulacyjnych.

Jesteśmy tam, gdzie Twoja firma. Aby zamówić wielojęzyczne usługi marketingowe nie musisz wychodzić z biura ani stać w kolejce. Wszystko załatwisz online. W ten sposób VEROLING obsługuje wszystkie miasta Polski.

Ponadto, w przypadku niektórych usług, gdzie wymagana jest tradycyjna forma materiałów docelowych (drukowane materiały, nośniki danych), VEROLING oferuje przesyłki kurierskie idealne do doręczenia paczek nawet tego samego dnia.

Wykorzystując przesyłki krajowe i międzynarodowe, dostarczamy gotowe dokumenty na nośnikach w dowolny punkt na mapie.
Nasi partnerzy — Poczta Polska oraz firmy kurierskie (Inpost/Paczkomaty, DHL, Siódemka, UPS, DPD) — zapewniają ekspresowe dotarcie do wszystkich obszarów biznesowych w Polsce i na całym świecie (220 krajów).

Firmy, z którymi mamy podpisane umowy ramowe o współpracy, mogą liczyć na zbiorcze faktury wystawiane co miesiąc. Oferujemy elastyczne warunki płatności.

Zapewniamy ponadto bezpieczne (i szybkie) kanały płatności: karta kredytowa (VISA lub MasterCard), PayPal, Skrill/Moneybookers. Więcej informacji: Sposoby płatności.

Na stronie FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. W razie najmniejszych wątpliwości prosimy o kontakt.
Aby przejrzeć aktualne promocje, sprawdź aktualności. A jeśli wolisz serwisy społecznościowe, czytaj nas tam, gdzie Ci jest wygodniej:


Co wyróżnia VEROLING na tle agencji marketingowej lub biura tłumaczeń? W opinii naszych klientów decydująca jest doskonała komunikacja i zgodność otrzymywanych od nas materiałów z ich wymaganiami. 97,3% zleceniodawców planuje nadal nam zlecać wielojęzyczne usługi marketingowe dla biznesu i organizacji. Chętnie polecą nas również zaprzyjaźnionym kontrahentom[1].

Niezależnie od wielkości Twojej firmy, VEROLING pomaga poszczególnym działom przedsiębiorstwa – zaczynając od działu produkcyjnego i kończąc na marketingu i sprzedaży – w przełamywaniu barier językowych.
Jeżeli firma używa specjalistycznych narzędzi lub aplikacji, dopasowujemy nasze procesy, aby wkomponować się w istniejący łańcuch dostaw.

Ufa nam ponad 460 klientów