Wielojęzyczne kampanie Google AdWords

Kiedy firma chce, aby jej marka i przekaz były zauważone na rynku internetowym, sięga po reklamy online. Jako że Google AdWords jest najpopularniejszą usługą reklamową typu pay-per-click (PPC), można zapewnić sobie w ten sposób dotarcie do odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie. Co więcej, oferuje to znaczne zwiększenie zysku i wejście na nowe zagraniczne rynki.

Wielojezyczne kampanie Google Adwords tłumaczenie

Tłumaczenie kampanii Google AdWords sprawia, że możemy reklamować się lokalnie lub globalnie, przyciągając więcej międzynarodowych klientów. Co więcej, używając Google AdWords płacimy jedynie za wyniki.
VEROLING oferuje pójście o krok dalej i wejście na rynki międzynarodowe. Wielojęzyczne kampanie Google AdWords działają w ten sposób, że płacimy tylko wtedy, gdy ktoś kliknie naszą reklamę, by odwiedzić stronę internetową lub do nas zadzwonić. Potrzebne jest jedynie ustalenie budżetu, jaki chcemy poświęcić, a więc nasze koszty zależą tylko od tego, co chcemy osiągnąć takimi reklamami.
1). VEROLING oferuje szybkie tworzenie i dostarczanie wielojęzycznych kampanii Google AdWords. Nasi kierownicy projektów zajmą się twoimi projektami, które będą dostarczone w oryginalnym formacie AdWords.
2). Przy tłumaczeniu reklam wizualnych możemy również zapewnić wielojęzyczny skład i łamanie (DTP) oraz wsparcie techniczne.
3). Używamy narzędzi Google Keywords i Traffic Estimator. Dzięki temu zapewniona jest solidna optymalizacja słów kluczowych i dostosowanie treści do lokalnych trendów wyszukiwania (np. Niemcy, USA, Rosja czy Korea — pełna lista języków) . W połączeniu z naszą wiedzą lingwistyczną i kulturoznawczą, jest to najlepszy sposób promocji produktów i usług lokalnie, jak również rozszerzenia działalności na cały świat.
4). Reklamy lepszej jakości oznaczają niższe koszty i lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Aby zmaksymalizować Poziom Jakości, stosujemy wytyczne i standardy Google AdWords.

Wielojęzyczne kampanie Google AdWords są świetnym sposobem na ocenę popytu na rynkach międzynarodowych. Mogą wesprzeć pozycjonowanie stron wielojęzycznych oraz stron lądowania (ang. landing page). A my nie inwestujemy w lokalizację stron www, póki nie jesteśmy w 100% pewni.

VEROLING pomogło wielu firmom pozyskać nowych zagranicznych klientów.
Zachęcamy do zareklamowania się w Google już dziś! Niech klienci zobaczą Państwa stronę, szukając produktów w Google. Płacą Państwo dopiero wtedy, gdy klient odwiedzi przez reklamę Państwa stronę lub zadzwoni. Zapraszamy do kontaktu z nami, by dowiedzieć się więcej o usłudze lub otrzymać od razu otrzymać błyskawiczną darmową wycenę.